Ben jij een allround
backoffice-medewerker?

Start een carrière bij het Carl Van de Velde Business Institute

Solliciteer nu voor je droomloopbaan.

Laat hier je gegevens achter:

4 carrière opportuniteiten 

  • Carrièremogelijkheden.
  • Werken in een topteam.
  • Persoonlijke & professionele ontwikkeling.
  • Toplocatie.

Zet je vaardigheden in om de economie te stimuleren!

Je helpt ondernemers naar meer omzet, winst, inkomen, vrijheid en levenskwaliteit.
Bij het Carl Van de Velde Business Institute draag je bij tot de economie in Vlaanderen.

Informeer hier

Wat wij je bieden

  • Een uitdagende en afwisselende functie 
  • Een interessant inkomen 
  • Professionele vorming en training 
  • Doorgroeimogelijkheden
Sluit aan bij ons team

Functiebeschrijving

Eerste aanspreekpunt

Van op ons kantoor behandel je inkomende mails, telefoons en ontvang je klanten en leveranciers met een natuurlijke flair. We hechten er veel belang aan dat alle inkomende vragen met een bepaalde snelheid worden behandeld.

Door een goede behoeftebepaling help je de klant, leverancier,… verder of schakel je deze door naar de juiste persoon van onze organisatie.

Planning

Je zorgt voor een nauwkeurig algemeen beheer en opvolging van de deelnemers aan onze opleidingen alsook de operationele opvolging van facturatie en betalingen van de deelnemers.

Het is jouw taak om er voor te zorgen dat de ingeschreven deelnemers de factuur voor hun inschrijving goed ontvangen en opvolgen voor aanvang van iedere opleiding alsook de juiste praktische informatie ontvangen (mail, sms en telefonisch) en dat het aantal inschrijvingen per lijst accuraat is.

Daarnaast volg je na de opleiding de eventuele afwezige deelnemers telefonisch en per mail op om af te stemmen omtrent hun planning. Door jouw vlotte omgang met ons intern systeem hou je de planning van de deelnemers up to date.

Allround

Je bent verantwoordelijk voor een vlotte werking op kantoor en ondersteunt op termijn ook de verschillende afdelingen zoals events, sales en marketing. Je zorgt er ook steeds voor dat alle samenwerkers de meest recente interne documenten ter beschikking hebben. Je bent ook het aanspreekpunt om algemene cijfers en overzichten op te maken en intern te communiceren.

Beschik je over de onderstaande kwaliteiten? 

  • Klantgericht
  • Multitasker en taakgericht
  • Ervaring in administratieve functie
  • Initiatiefnemer
  • Grammaticaal top
  • Goed met cijfers
  • Stijlvol en verzorgd voorkomen
  • Administratief onderlegd
  • Kan goed om met computer en kennis van Word, Excel en mail.
  • Je bent stipt, nauwkeurig en kan gestructureerd werken.
Go for it!